Minun oli ihan pakko tulla vielä kirjoittamaan muutama rivi kun olen niin onnellinen! Mies oli käynyt tänään ostamassa minulle lahjan joka seisoo nyt tuossa ikkunan takana ulkovalon paisteessa loistaen kuin aurinko :)

Minulla on ollut jo vuosia haaveena että saisin renault megane coupen, sellaisen ihanan keltaisen. Mikään muu väri ei olisi ehdottomasti tullut kuuloonkaan. Mutta varaa ei ole ollut ostaa, ne maksavat edelleenkin varmaan noin 5000 euroa. Ainoa kosketus tähän ihanuuteen on ollut kun kerran mies vei autoliikkeeseen "ikkunaostoksille" (varmaan 3v sitten) ja pääsin istumaan siihen autoon.. Ihana! Sen jälkeen olen halunnut sellaisen omakseni vielä enemmän! Ja nyt minulla on sellainen, ihan oma!!!! Mies oli käynyt ostamassa sen minulle kun vielä joudun odottelemaan sitä toista autoa aika pitkään. Se on vuosimallia -93, ja erittäin hyvin pidetty. Argh! Täytyy varmaan vielä mennä istumaan sinne hetkeksi (se tuoksuukin mielestäni sisältä niin hyvältä..) Saa nähdä jääkö se maasturi sitten ihan kakkoseksi, koska tuosta en aio kuitenkaan luopua, ikinä!! :) Olen varmaan ihan höpsö mutta olen vain niin onneni kukkuloilla...

Kiva huomata että joitain on kiinnostanut lukea tätä blogia, koetan kirjoitella tänne aika usein, ihan jo siksi että tunnen voivani anonyymisti (toivottavasti) purkaa tunteitani tästä tilanteestamme. Meillä ei ole paljoakaan tuttuja eikä minulla oikeastaan edes varsinaista ystävää, sukulaiset varsin etäisiä. Jotenkin helpottaa kertoa "jollekkin" tästä... Ja toisekseen minulle tulee ikävä olo ajatuksesta että kertoilisin näin jollekkin ihmiselle suoraan, pelkään kateutta ja sitä että joku ajattelee meille nousseen pissaa päähän ;) Katsotaan nyt kauanko saan kirjoitella niin etteikö joku tunnista...

Mutta. Nyt menen nuuskuttelemaan aurinkoani tuonne pihalle, hyvää yötä ja kauniita unia!